Chcę zwrócić zamówienie, jak mam to zrobić?
Masz prawo do zwrotu towaru bez podawania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Aby to zrobić:
1. Spakuj zwracane produkty
2. Do paczki dołącz Formularz
3. Wyślij przesyłkę na adres:
AKKIN Sp. z o.o.
Batalionów Chłopskich 13/1
Radom, 26-600
Zwrot należności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia oraz produktów, na tę samą formę płatności, jaka została użyta przy opłacie zamówienia.
W jakiej formie i kiedy zostaną zwrócone pieniądze za odesłane produkty?
Zwrot środków nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia oraz produktów, na tę samą formę płatności, jaka została użyta przy opłacie zamówienia.
Chcę zgłosić reklamację, jak mam to zrobić?
Prosimy o przesłanie do nas zgłoszenia mailowego na adres bok@nuuni.pl, w którym zawarte będą:
- numer zamówienia
- informacji co jest powodem reklamacji
- zdjęcie przedstawiające wadę/uszkodzenia
Otrzymałam/łem uszkodzona paczkę, co mam zrobić?
Jeżeli zauważysz, że paczka nosi ślady uszkodzenia bądź ingerencji osób trzecich, spisz w obecności kuriera odpowiedni protokół reklamacyjny, a w przypadku przesyłek doręczanych do paczkomatu, należy pozostawić w paczkomacie nieotwartą przesyłkę i wypełnić polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu.
Jeżeli stwierdzisz uszkodzenia przesyłki później niż przy jej odbiorze, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres bok@nuuni.pl, dołączając numer zamówienia oraz zdjęcie uszkodzeń. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić te sytuację.
Otrzymałam/łem niekompletną przesyłkę, czy otrzymam brakujące produkty?
Na wstępie bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o przesłanie do nas zgłoszenia mailowego na adres bok@nuuni.pl, w którym zawarte będą:
- numer zamówienia
- w jakim kartonie oraz jakimi taśmami była zabezpieczona paczka
- czy przesyłka posiadała uszkodzenia bądź ślady ingerencji osób trzecich