FAQ – NUUNI

Najczęściej zadawane pytania

Możesz się z nami skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres bok@nuuni.pl, przez formularz kontaktowy lub przez telefon pod numerem 600419709.

Jesteśmy też dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10-19 na naszych socialach:

Facebook https://www.facebook.com/nuunipl

Instagram @nuunicosmetics https://www.instagram.com/nuunicosmetics/.

Chcę zapisać się do otrzymywania oferty newsletter, jak mam to zrobić?

Jeżeli chcesz być informowany o najnowszych produkcjach i promocjach wystarczy, że dodasz swój adres e-mail do naszego newslettera. Sekcję do zapisania się znajdziesz na dole naszej strony. 

Nie chcę już otrzymywać newslettera, co mam zrobić?

Jeżeli nie chcesz otrzymywać już naszych wiadomości wyślij nam taką dyspozycję poprzez wiadomość e-mail na adres sklep@yope.me lub formularz kontaktowy. Wypisać się z newslettera możesz również przez link znajdujący się na dole wiadomości. 

Jak mogę założyć konto?

Zakładanie konta jest bardzo proste. Kliknij w przycisk Moje konto, a następnie Zarejestruj się. 

Jak mogę się zalogować do konta? 

Kliknij na przycisk Moje konto i podaj dane, które zostały użyte przy rejestracji. Po kliknięciu Zaloguj się będziesz mieć dostęp do swojego konta.

Jakie dane znajdę na swoim koncie?

Na swoim koncie znajdziesz historię zamówień, adresy dostawy oraz ulubione produkty.

Chcę usunąć konto, jak mam to zrobić?

Jeżeli nie chcesz mieć konta w naszym sklepie, wystarczy, że prześlesz nam taką dyspozycję wiadomością e-mail na adres bok@nuuni.pl lub formularz kontaktowy

Otrzymałam/łem kupon, jak mogę z niego skorzystać?

Jeżeli chcesz skorzystać z otrzymanego kuponu:
1. Dodaj produkty do koszyka
2. Dodaj kod rabatowy.
3. Przyznany rabat naliczy się automatycznie.

Wprowadzony kupon nie działa, co mam zrobić? 

Jeżeli otrzymany kupon nie działa, spróbuj go skopiować, nie przepisywać, aby zminimalizować możliwość pomyłki cyfr i liczb. Jeżeli pomimo tego nadal nie działa, prosimy o kontakt bok@nuuni.pl

Jak sprawdzę datę ważności kuponu?

Termin ważności kuponu jest określany indywidualnie i przekazywany wraz z kodem. Jeżeli nie masz tej informacji skontaktuj się z nami na adres bok@nuuni.pl 

Warunki użytkowania kodów rabatowych
- Użytkownik może zastosować kod rabatowy wyłącznie raz.
- Kody rabatowe nie łączą się ze sobą.
- Minimalna wartość zamówienia nie może być niższa lub równa niż wartość kodu rabatowego.
- W przypadku, gdy wartość nabywanych towarów przewyższy aktualną wartość kodu, Użytkownik zobowiązany będzie do zapłaty różnicy ceny wybraną metodą płatności dostępną w sklepie www.nuuni.pl
- W przypadku zwrotu przez Użytkownika towarów bądź zamówienia, Użytkownik otrzyma nowy kod rabatowy, w którym zostanie zwrócona kwota, jaka została wydatkowana na poczet zwracanych towarów.
- Kupon rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne.
- Wszelkie informacje dotyczące kodów rabatowych można uzyskać poprzez pisząc wiadomość na adres: bok@nuuni.pl 

Chcę zwrócić zamówienie, jak mam to zrobić?

Masz prawo do zwrotu towaru bez podawania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Aby to zrobić:
1. Spakuj zwracane produkty
2. Do paczki dołącz Formularz
3. Wyślij przesyłkę na adres:

AKKIN Sp. z o.o.
Batalionów Chłopskich 13/1
Radom, 26-600

Zwrot należności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia oraz produktów, na tę samą formę płatności, jaka została użyta przy opłacie zamówienia. 

W jakiej formie i kiedy zostaną zwrócone pieniądze za odesłane produkty?

Zwrot środków nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia oraz produktów, na tę samą formę płatności, jaka została użyta przy opłacie zamówienia. 

Chcę zgłosić reklamację, jak mam to zrobić?

Prosimy o przesłanie do nas zgłoszenia mailowego na adres bok@nuuni.pl, w którym zawarte będą:
- numer zamówienia
- informacji co jest powodem reklamacji
- zdjęcie przedstawiające wadę/uszkodzenia

Otrzymałam/łem uszkodzona paczkę, co mam zrobić?

Jeżeli zauważysz, że paczka nosi ślady uszkodzenia bądź ingerencji osób trzecich, spisz w obecności kuriera odpowiedni protokół reklamacyjny, a w przypadku przesyłek doręczanych do paczkomatu, należy pozostawić w paczkomacie nieotwartą przesyłkę i wypełnić polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu.

Jeżeli stwierdzisz uszkodzenia przesyłki później niż przy jej odbiorze, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres bok@nuuni.pl, dołączając numer zamówienia oraz zdjęcie uszkodzeń. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić te sytuację. 

Otrzymałam/łem niekompletną przesyłkę, czy otrzymam brakujące produkty?

Na wstępie bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o przesłanie do nas zgłoszenia mailowego na adres bok@nuuni.pl, w którym zawarte będą:
- numer zamówienia
- w jakim kartonie oraz jakimi taśmami była zabezpieczona paczka
- czy przesyłka posiadała uszkodzenia bądź ślady ingerencji osób trzecich 

Jak wygląda proces zakupów? 

Zakupy na naszej stronie są bardzo łatwe: 
1. dodaj wybrane produkty do koszyka
2. wybierz formę dostawy i wprowadź dane do wysyłki
3. wybierz formę płatności i opłać zamówienie

Możesz zarejestrować swoje konto w trakcie robienia zakupów, a będziesz mieć dostęp do unikalnej oferty oraz zniżek i promocji dla zalogowanych użytkowników. Więcej o koncie znajdziesz  w sekcji "Moje konto". 

Czy mogę modyfikować zamówienie po jego złożeniu? 

Po złożeniu zamówienie nie jest możliwa jego modyfikacja (nie będziemy mogli zmienić produktów na inny, usunąć towarów ani ich dodać). 

Czy mogę zrezygnować z zamówienia w każdej chwili? 

Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz z niego zrezygnować. W tym celu prześlij nam taką prośbę poprzez wiadomość e-mail na adres bok@nuuni.pl dołączając numer zamówienia. 

Jeżeli Twoje zamówienie zostało już wysłane, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. 

Jak mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie możesz opłacić na kilka sposobów:
- szybkim przelewem
- kartą płatniczą/ kartą kredytową
- Przelewy24
- Klarna
- BLIKiem
- Google Pay/Apple Pay

Pamiętaj, że na opłacenie zamówienia masz tylko 2 dni, inaczej jest automatycznie anulowane. 

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Zamówienie należy opłacić w przeciągu dwóch dni od jego złożenia, inaczej jest automatycznie anulowane.

Co mam zrobić jeżeli płatność została odrzucona?

Jeżeli płatność została odrzucona, możesz spróbować ponowić opłatę, przechodząc przez link umieszczony w wiadomości Potwierdzamy realizację Twojego zamówienia. Jeżeli ponownie płatność zostanie odrzucona prosimy o bezpośredni kontakt ze swoim bankiem. 

Jak mogę otrzymać fakturę?

Faktura jest automatycznie wystawiana do każdego zamówienia, na dane podane w 3 kroku koszyka "Metoda płatności".  Dokument jest wysyłany w formie elektronicznej na adres e-mail, na który zostało złożone zamówienie, po jego skompletowaniu. 

W podsumowaniu zamówienia ADRES DO RACHUNKU będzie wskazywał jakie dane znajdą się na fakturze.

Dane do faktury są inne niż do dostawy. Jak mam to zmienić? 

Dla zamówień bez rejestracji

W 3 kroku koszyka "Metoda płatności" zaznacz checkbox "Adres do wysyłki jest inny niż adres dla rachunku" i wypełnij pola. 

Dla zamówień dla zalogowanych klientów

W 3 kroku koszyka "Metoda płatności" wybierz jeden z zapisanych adresów lub dodaj nowy adres.

Niedziela poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota
styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień
Za mało dostępnych produktów. Zostało tylko [max] .
Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Wróć do sklepu