Nie jesteś zadowolony z zakupu? Masz prawo do zwrotu towaru bez podawania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem jest dostarczenie do nas produktów, które są nienaruszone, w oryginalnym opakowaniu.
Aby to zrobić:
1. Spakuj zwracane produkty
2. Do paczki dołącz wypełniony
FORMULARZ3. Wyślij przesyłkę na adres:
AKKIN
ul. Batalionów Chłopskich 13/1
26-600, Radom
Zwrot należności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia oraz produktów, na tę samą formę płatności, jaka została użyta przy opłacie zamówienia.
W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami poprzez wiadomość e-mail: bok@nuuni.pl
Reklamacje
1. Uszkodzona paczka
Jeżeli zauważysz, że paczka nosi ślady uszkodzenia bądź ingerencji osób trzecich, spisz w obecności kuriera odpowiedni protokół reklamacyjny, a w przypadku przesyłek doręczanych do paczkomatu, należy pozostawić w paczkomacie nieotwartą przesyłkę i wypełnić polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu.
Jeżeli stwierdzisz uszkodzenia przesyłki później niż przy jej odbiorze, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres bok@nuuni.pl, dołączając numer zamówienia oraz zdjęcie uszkodzeń. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić te sytuację.
2. Niekompletna przesyłka
Jeżeli przy rozpakowaniu przesyłki stwierdzisz brak zamawianego produktu, prosimy o przesłanie do nas zgłoszenia mailowego na adres bok@nuuni.pl, w którym będą zawarte:
- numer zamówienia
- w jakim kartonie oraz jakimi taśmami była zabezpieczona paczka
- czy przesyłka posiadała uszkodzenia bądź ślady ingerencji osób trzecich
3. Uszkodzony produkt
Jeżeli dostarczony do Ciebie produkt jest uszkodzony, prosimy o przesłanie do nas zgłoszenia mailowego na adres bok@nuuni.pl, w którym będą dołączone zdjęcia otrzymanej przesyłki oraz poniższe informacje:
- numer zamówienia
- dane uszkodzonego produktu
- w jakim kartonie oraz jakimi taśmami była zabezpieczona paczka
- czy przesyłka posiadała uszkodzenia bądź ślady ingerencji osób trzecich.